Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 1 to 40 of 218 · Next page · Last page

Cant open this game from Mac Pro :(

 Dunno what to do

1/10   menu disappears and the game crush eery time i open it


(+1)

Before I knew about this game, I originally intended on making a game called "Last Man Standing" which would be about pushing other players off of a shrinking island. Then I came across this game, and scrapped my whole "Last Man Standing" game

Now that game is called “BOXER SHORTS”

i will try it

(+5)

If you use the entire B-Movie script as a username it crashes the game.  Sad times.

(+2)

Sad, sad times.

(+2)

for anyone who wants to join, my server is at 127.0.0.1

(+3)

bruh thats your local host lol

Very fun game to play with a good group of friends! 

Here is a video of some antics we got into while playing it!

Does not work

If you have no one to play with join my discord server and we can Play https://discord.gg/kh2JTjG4RZ

dude.... I have no firends to play with... plz add matchmaking PLZ

I can play Lmao

error 11?

really cool 10/10

It's a good game , but i cant play and join servers

please help me

Wow! How did you make the multiplayer? Did you use Mirror?

he could have used mirror or photon..

Hola amigos,¿como estan? espero que bien solo queria desirles que ay un servidor en discor para aquellas personas que deseen jugar con mas gente, Cave recalcar que este canal esta en (DESAROLLO) para si tienen una idea de como mejorarlo le digan a el (ADMINISTRADOR) para que el se aga cargo de ello, Aqui les dejo el ENLASE para que se unan si quieren a esta comunidad :> (   https://discord.gg/V96BKGxH   )  Espero que tengan bonito dia.

caido jefe :C

aqui esta bro :https://discord.gg/DMA4Xtur

primero aprende a escribir , segundo escríbelo en ingles

Could you add proper support for ipv6 connections and domains? Your Game seems fun but i can't play it with friends, cause i only got an ipv6 connection.

A little headless Server would be great.

Also, it would be great, if i could specify my server ip/domain, but that's optional.

(+2)

A discord to be able to connect with others on the internet would be really nice!

What networking solution are you using?

(+2)

If you can't play the game because of the MacOS (Mac OS) Catalina:

1. Run

- chmod +x LastManStanding64.app/Contents/MacOS/*

2. Give all the security permission to the game and it works!

(+4)

Does anyone how to play this game with your friends? It stays on connecting? Help plz

best

can u help me? Mine stays on connecting fotever

The game plays as is expected, very simple but can, despite that, provide fun with friends. There is, however, large issues with the game bug-wise. Sometimes when another player joins they are immobile and cannot move. Sometimes you join and there are no bots despite specifying that there should be some bots. There's also the issue with the 'connecting' screen popping up not leaving until you alt-F4 the game.

Overall I would like to enjoy the game. It is very basic but also very enjoyable, however the many bugs really hamper the enjoyment of the game.

(-1)

What happens if yours stays on connecting forever

(+1)(-3)

kinda boring (in my opinion

(+3)

best game ever

(+1)(-1)

can u help me? Mine stays on connecting forever?

rough man.

oof

Can't join a game. Stay on connecting forever :/

(+1)

Same

(+1)

Love your game. could you add remappable controls and a max round settings because after some few round we get back on the menu. (im on linux btw)

The game doesn't work, it crashes when I click on host and play.

Help?

(-12)

92.108.224.60:7777 is my IP

(+12)

If that is your real IP you shouldn't be posting it on a public forum, just FYI

oh lol oops

im hosting right now

nice game and idea. thanks

mine stays on connecting... help?

cant run it on my mac. catalina 10.1503

any one still on

is there local co-p?

(+2)

That would defeat the purpose

uᴥu

wait if they have to connect via ip does that mean that I have to forward my ports

(1 edit) (+1)

It sucks that there are no public servers you can join or anything like that... Would be a really good game if I had friends to play it with

(+1)

yeah that would be nice

(+2)

sorry kid you might have friends later

Viewing most recent comments 1 to 40 of 218 · Next page · Last page